UCAPENDEK SI ARNAB GEMOK 100813

Assalamualaikum

Before cakap pasal lain-lain, saya nak wish semua bloggermoks and readers Muslim, 


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!!


Berapa banyak rumah korengs dah serbu??

Berapa balang kuih raya korengs dah habiskan??
Berapa keping angpau korengs dah kumpul??

Alhamdulillah, walaupun ini merupakan Syawal pertama saya tanpa Bapak (Bapak saya meninggal 12 Disember 2012 haritu sebab recurring cancer. I don't really like to discuss about this again and again. Cukuplah sekadar kita bersama-sama sedekahkan al-fatihah buat arwah. Terima kasih semua. Hanya Allah yang dapat membalas budi baik korengs. *virtual hugs*), saya dan Mama saya managed to celebrate and still merasakan seronoknya raya dengan kehadiran saudara-mara and kawan-kawan. 

Terharu atas sokongan and kasih-sayang everyone. Thanks so much all!!! Muahmuahkisskiss :*

So here comes another good news.

Para pemenang GA saya bulan lepas dah dipilih!!!
Aaayeehawww~

Untuk mengetahui sama ada korengs kah pemenangnya, sila check balik ruangan komen entri GA saya tu tapi bukan yang kat blog saya. Check yang kat blog korengs. Saya dah dropped kan the good news there. 

Jangan lupa email details korengs tahu <-- pesanan khas buat para pemenang. ^^,

By the way, thanks again buat semua yang dah joined. Korengs memang awesomepowesome. 

InsyaAllah nanti saya buat lagi GA untuk korengs semua.

"Hadiah-hadiah" (read: Kata gandaan ini bermakna setiap seorang akan dapat lebih dari satu hadiah. Haaaaa, kan dah menyesal sesiapa yang tak join haritu kannnnnnnnnnnn~) untuk para pemenang first GA saya ni special sket sebab tak boleh dapat dekat kedai tahu. Ekekekek~


Salam menggemoks. Toodles~


Assalamualaikum and Have a nice day chuolz!!!




Comments

Popular posts from this blog

42nd: CORET KURSUS KADET PTD (4)

28th: SI ARNAB GEMOK WENT PTD INTERVIEW

43rd: CORET KURSUS KADET PTD (5/GRAND FINALE)