18th: G.A BY SI ARNAB GEMOK, WITH LOVESSS

Assalamualaikum



Alhamdulillah syukur~
Dalam sedar tak sedar, dua bulan dah since my first entri (apa? Belum pernah baca lagi entri pertama saya?? Pi baca sekarang jugak!. Nah--> 1st ).
Tak jangka dalam masa dua bulan dah ada 100++ moks kesayangan saya semuanya. Yelah, mana ada bloggers yang tulis blog tapi tak mahukan readers and followers untuk blog dia kan (kecualilah bloggers tu syok sendiri and suka berkarya tanpa mahukan audience. Adakah?? Rasanya rare sangat).

Pagi ni bila saya check blog and nampak "Wauw, dah ada 103 moks kesayangan laa!!!", rasa macam sejuuuuuuuuuuuukkkk je hati ni. Rasa penat lelah perah otak menaip entri selama ni berbaloi-baloi. Thank you semua!!! Terima kasih banyak-banyak sebab sanggup put up dengan entri-entri saya yang berbagai-bagai genre ni (ada genre "nyah", genre "straight", genre "homo". Tengok gaya bahasa dah boleh tahu entri tu kategori mana. Teehee~). 

Pening tak tengok gaya bahasa saya yang selalu berubah-ubah?? Sorrylah, saya memang macam ni. All-in-one kaedahnya~

Jadi buat semua moks kesayangan, saya ucapkan sebesar-besar, sebanyak-banyak, seikhlas-ikhlas TERIMA KASIH, THANK YOU, ARIGATO GOZAIMASU, KAMSAHAMNIDA, MERCI BEAUCOUP, DANKE, SYUKRAN, etc.



Sumber: confettidrop.com

Sebenarnya dari mula saya menaip untuk blog ni, saya dah rancang.

"Bila aku dah dapat 100 followers nanti, aku nak buat special give away. Nak bagi present kat followers aku."
Tapi memanglah tak dapat nak bagi semua. Saya bukannya Santa Claus. 



Jadi saya akan pilih bukan satu, bukan tiga, tapi DUA orang moks kesayangan bertuah untuk dibagikan hadiah special and misteri (bagi surprise laa sket. Konon~).

Cara-cara nak qualified atau bak kata mudahnya, melayakkan diri anda untuk mendapatkan hadiah yang special tapi misteri tu (dijamin memang special dan memang misteri), senang sahaja!

1) Tekan button "Join This Site" color biru kat sidebar belah kanan ni (senang cerita, followlah blog saya ni) dan jadilah moks kesayangan saya.


2) Copy banner "G.A by Si Arnab Gemok" yang ada kat atas, masa permulaan entri ni tadi. Banner yang mana? Alah, yang ada 3 frames gambar kat tepi dinding dia and sofa letop color merah saga tu. Haa, banner yang tu. Banner-banner lain takyah laa gigih nau nak copy semua.


3) Lepas tu buat satu entri khas kat blog anda and letakkan tajuk yang sama dengan nama banner tadi, "G.A by Si Arnab Gemok".


4) Jangan lupa post sekali link entri saya yang ini dalam entri anda tu tahu. Senanglah orang lain nak klik asal-usul, susur galur origin segmen ni. So bolehlah ramai-ramai join. Manalah tahu terbukak hati saya nak pilih lebih pemenang kalau ramai yang join, maaaaaaaanalah tahu. Yeehaw~


5) And letakkan link entri anda tu kat section komen di bawah entri saya ni (jangan letak kat tempat lain tahu. Nanti saya tak jumpa and sekaligus men"zero"kan peluang anda untuk menang hadiah special tapi misteri tu).


Segmen ni akan berlangsung sepanjang Julai a.k.a Ramadhan 2013~ ^^,


Sesiapa sahaja layak untuk join GA ni. Tak kiralah yang baru nak jadi moks kesayangan, mahupun yang memang dah sedia ada jadi moks kesayangan. Just ikut langkah-langkah yang dah dibagitahu kat atas ni and peluang anda untuk menang adalah sama rata. Tiada isu kronisme, mahupun sexism, ataupun racism, apatah lagi agama-ism. Peace yo~
Oh ye, sebelum saya lupa, GA ni hanya terbuka untuk Malaysians. Moks kesayangan dari luar Malaysia bukannya saya tak sayang anda semua, cuma proses nak mengepos hadiah tu nanti agak sukar. Sori sangat-sangat tahu. =(
InsyaAllah bila dah lebih havoc nanti, saya akan cuba buat GA peringkat global. Wuuhuu!!!

P/s: Kalau anda pintar dalam menonjolkan diri bagi saya lebih nampak kewujudan dan participations anda dalam blog ni (contohnya, selalu komen entri-entri saya or drop mesej kat chatbox), kemungkinan untuk diri anda dipilih adalah lebih besar. Yelah, orang happening haruslah mendapat perhatian kannn~


P/s/s: Hadiah special tapi misteri tu consists of something yang korengs boleh pakai. Bagi girl, shawl mungkin? Atau aksesori macam long necklace maybe?? For the guy, who knows it might be t-shirt ke badge ke gelang hipster ke?? Ikut rejeki, kata orang tua-tua. XD


Selamat mencuba semua moks kesayangan hati saya. <3<3<3




Salam menggemok. Toodles~


Assalamualaikum and Have a nice day chuolz!!!



Comments

  1. wahai cik arnab gemok yang somel! nad joint! salam kenal!cak!hahaha :P

    http://nudtzlovar.blogspot.com/2013/07/ga-by-si-arnab-gemok.html

    ReplyDelete
  2. Nak tengok senarai peserta boleh. Copy image tumacam mana eh ? Balas dekat chatbox Farid :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya dah check your entri on this GA.
      Semua lengkap and you are in the running to win hadiah special tapi misteri tu.
      All the best!!!! =)

      Delete
  3. http://farid-story.blogspot.com/2013/07/ga-by-si-arnab-gemok.html

    ReplyDelete
  4. aku join:

    http://fanaakim.blogspot.com/2013/07/give-away-by-si-arnab-gemok.html

    ReplyDelete
  5. Saya adalah follower #118... Datang memeriahkan segmen comel ni..

    http://astoldbynelly.blogspot.com/2013/07/giveaway-2-ga-by-si-arnab-gemok.html :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya no. 100. Jadi semua kena berTERIMA KASIH dekat saya :)

      Delete
  6. saya dengan penuh bangga ingin menyatakan bahawasanya saya dah join! :)

    http://kelamkabut20.blogspot.com/2013/07/ga-by-si-arnab-gemok.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

42nd: CORET KURSUS KADET PTD (4)

28th: SI ARNAB GEMOK WENT PTD INTERVIEW

43rd: CORET KURSUS KADET PTD (5/GRAND FINALE)